tisdag 19 april 2011

Först av allt kommer jag vilja veta vad du gör för en levande

Hade jag inte redan nu känt mig så förmögen av mitt nya jobb och beskedet om alla de tusen jag ska få i skatteåtervinning hade jag nog kört på det här. Nu delar jag med mig till mina kära läsare så någon annan kan ta chansen:


Komplettera av dagen till dig, förlåt mig om jag stör i ditt privatliv, mitt namn är Jessica Adama, Ålder 24, höjd 5 ft 11 inches, vikt 61, jag är den enda dottern till Late Mr Felix Adama från Abidjan, Elfenbenskusten Kust i Västafrika, var min far ett företag tycoon och en politiker. Jag observerade ni är en viktig person innan jag bestämde mig för att kontakta dig. Vänligen Jag kommer att vilja veta mer om dig eftersom jag har med mig några fonder som jag kommer att vilja investera i en bra affär därborta i ditt land. Jag önskar att du kunde vara ärlig mot mig så att jag kan gå in på denna investering med er av mig själv och jag kommer också att behöva dina goda råd.

Först av allt kommer jag vilja veta vad du gör för en levande, kom ihåg du fångat min uppmärksamhet att det var därför jag kontaktade dig i första hand. Vi kommer att känna oss själva mer som vi kommunicerar med.

Tack för din förståelse, hoppas att höra från dig snart.

Från mitt hjärta,
Jessica Adama

1 kommentar:

  1. Ha ha.
    Ja man vet inte om man ska skratta eller gråta.
    Jag bruka få liknande brev på min jobbmail.Fast från Rysskor som vill gifta sig.Maskinöversättningen brukar vara rolig.En gång stod det något om att bensinen och elstarten var dyr i Moskva och hon undrade om jag kunde skänka henne en vedspis.

    SvaraRadera